مهاجرت به آلمان با هلدینگ راز

مهاجرت به آلمان با هلدینگ راز

مهاجرت به آلمان با هلدینگ راز

هلدینگ مهاجرتی راز با سالها تجربه و دانش فنی در زمینه مهاجرت به آلمان، آماده ارائه خدمات مشاوره ای حرفه ای و کارآمد به متقاضیان مهاجرت است. ما با شناخت قوانین و شرایط مهاجرت به آلمان، می توانیم به شما در انتخاب راه مناسب برای مهاجرت کمک کنیم. چه بخواهید به عنوان دانشجو، کارمند، سرمایه گذار یا خانواده نزدیک خود به آلمان بروید، ما با توجه به وضعیت شخصی و حرفه ای شما، راهنمایی های لازم را انجام خواهیم داد. همچنین ما در تمام مراحل اخذ ویزا، ترجمه مدارک، تکمیل فرم ها، رزرو وقت سفارت و پیگیری پرونده شما همراه خواهیم بود. با موسسه مهاجرتی راز، مهاجرت به آلمان را تجربه کنید.

با ما تماس بگیرید (02188514470) و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. ما منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

 

مهاجرت از طریق کار به آلمان

روش مهاجرت کاری به آلمان را می توان ارزان‌ترین روش مهاجرت به کشور آلمان به شمار آورد. کشور آلمان به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی جهان و قدرتمندترین اقتصاد اتحادیه اروپا، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای متخصصین در شاخه‌های مختلف شغلی است. نیاز رو به رشد این کشور صنعتی به نیروهای متخصص در زمینه های مختلف، فرصت‌های شغلی فراوانی را برای مهاجران جویای کار بوجود آورده است.

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

کشور آلمان تمرکز ویژه‌ای بر جذب سرمایه از جانب مهاجران دارد. شما می‌توانید از طریق ثبت شرکت، راه اندازی یک کسب و کار براساس سوابق شغلی خود و راه اندازی دفتر نمایندگی از این روش استفاده کنید. حداقل مبلغ مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری 25000 یورو عنوان شده است.

مهاجرت به کشور آلمان از طریق شرکت در دوره های فنی و حرفه ای (آوسبیلدونگ)

این روش مهاجرتی که طرفداران بسیاری پیدا کرده است جهت جبران کمبود نیروی کار ماهر در آلمان طراحی و اجرا شده است. دوره های فنی و حرفه ای آلمان که با نام آوسبیلدونگ شناخته می شوند، برای کارجویانی طراحی شده اند که قصد کسب مهارتهای عملی جهت ورود موفق به بازار کار پررونق آلمان را دارند. در این دوره ها تمرکز بر کسب مهارتها و توانایی ها مورد نیاز مشاغل مختلف در کشور آلمان است و بیش از 350 رشته را شامل می شود. بزرگترین مزیت شرکت در این دوره ها، دریافت حقوق ماهیانه در دوران کارآموزی است. مدت زمان این دوره ها بسته به رشته مورد نظر از 1 تا 3.5 سال است.

مهاجرت از طریق تحصیل

این روش مهاجرتی را می‌توان راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش مهاجرت به کشور آلمان به شمار آورد. دانشجویان امکان تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و خصوصی این کشور را خواهند داشت. تحصیل در دانشگاه‌های دولتی کشور آلمان در مقاطع ارشد و دکتری معمولا رایگان است و دانشجویان تنها هزینه خدمات دریافتی از دانشگاه را پرداخت می‌نمایند. تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی این کشور شامل پرداخت شهریه‌ای به طور متوسط 10000 تا 25000 یورو در سال می‌باشد. دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه‌های آلمان که موفق به دریافت بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی نشده اند باید تمکن مالی  معادل 12000یورو را به سفارت این کشور اثبات نمایند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

مهاجرت به آلمان با هلدینگ راز مهاجرت به آلمان با هلدینگ راز
میانگین امتیاز 0 /5 از 0 کاربر

نویسنده

تیم تحریریه raazgo

تیم تحریریه raazgo

سازمان مشاوره ای مهاجرتی راز با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در امور مهاجرت و با همکاری مجموعه‌ای از بهترین متخصصین مهاجرتی تشکیل شده است. این گروه با شبکه گسترده‌ای از مجموعه های مهاجرتی همکاری می‌کند و می‌تواند تمامی نیازهای شما را در زمینه مهاجرت برآورده کند. تمامی اعضای سازمان مهاجرتی راز اصول اخلاقی حرفه‌ای را با توجه به استانداردهای ‌این حرفه، به عنوان اصول اخلاقی خویش تلقی می‌کنند و رعایت آن را وظیفه همیشگی خود می‌دانند.

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان