نتایج کامل آخرین دراو اکسپرس اینتری کانادا

نتایج کامل آخرین دراو اکسپرس اینتری کانادا

نتایج کامل آخرین دراو اکسپرس اینتری کانادا

برگزاری آخرین دراو اکسپرس اینتری و  فرصت‌های جدید برای فرانسوی زبانان:

در 11 الی 12 سال گذشته  کانادا توجهی به انتخاب مهاجرینی که مسلط به زبان فرانسه بودند نداشته اما هم اکنون با کم شدن نرخ زاد و ولد در کانادا و پیر شدن جمعیت و کم شدن نیروی کار، از سال 2023 تمرکز و توجه بیشتری برای انتخاب افراد فرانسه زبان  اعمال کرده است.

با اینکه کمتر از 25 درصد مردم کانادا به زبان فرانسه صحبت می‌کنند وبیشتر این افراد در استان کبک زندگی می‌کنند و همچنین  از دیگر شهرهای فرانسوی زبان در کشور کانادا، می‌توان به ایالت انتاریو، ایالت نیوبرانزویک و ایالت مانیتوبا، اشاره کرد اما پیر شدن جمعیت و نیروی کار در این استان‌ها مشهود است که خود موجب اعمال تغییرات جدید در برنامه‌های محتلف اقامتی از جمله اکسپرس انتری شده است وآن هم قائل شدن امتیاز ویژه برای افراد فرانسوی زبان در این برنامه مهاجرتی امتیازی است.

می‌توان گفت سیاست جدید این تغییرات در سیستم اکسپرس اینتری جهت افزایش مهاجرت فرانسه زبانان به این کشوراست. در تاریخ 31 می 2023 اداره مهاجرت کانادا تغییراتی را در این سیستم اعلام کرد که امتیاز ویژه‌ای برای  متقاضیانی که مسلط به زبان فرانسوی هستند یا در حوزه‌های زیر سابقه کار دارند:

  • حوزه سلامت و درمان
  • علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات
  • حمل و نقل، کشاورزی و صنایع غذایی

اما اتنخابات اخیر اکسپرس اینتری نشان داد که دولت کانادا اهمیت  ویژه‌ای برای افراد مسلط به زبان  فرانسه قائل است. زیرا تا کنون تعداد 6100 دعوتنامه برای افراد مسلط به زبان  فرانسه صادر کرده است.

این تغییرات دریچه تازه‌ای برای افراد مسلط به زبان فرانسه برای گرفتن اقامت دائم کانادا است نکنه بسیارامید وار کننده در این تغییرات این است که داشتن سابقه کاری در این برنامه مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. علت اصلی جذب فرانسه زبانان به کانادا دوزبانه بودن این کشور است ، در برخی استان‌ها زبان انگلیسی رایج است و در برخی دیگر زبان انگلیسی و علت دیگر هم کاهش نرخ تولد و پیر شدن جمعیت است پیش بینی می‌شود که 9 میلیون کانادایی در 7 سال آینده به 65 سالگی  که  سن  بازنشستگی است خواهند رسید  این امر خود موجب کم شدن نیروی کار در کلیه استان‌ها بویژه استان فرانسه زبان کبک است.

شهر تورنتو کانادا

تاریخ برگزاری آخرین دراو اکسپرس اینتری و پذیرفته شدگان:

همانطور که می‌دانید سیستم اکسپرس انتری یک سیستم جامع برای اخذ اقامت دائم کانادا است. و از سال 2015 در سیستم مهاجرتی این کشور آغاز به کار کرده است. و به صورت منظم انتخابات (DRAW) خود را بر گزار می‌کرد. تا شروع پاندمیک کرونا که به مدت یک سال و نیم متوقف شد. و این توقف باعث بالا رفتن  حداقل امتیازات (CRS) این برنامه شد.

تاکنون پس از اعلام تغییرات جدید یک ماه اخیر که در سیستم اکسپرس اینتری اعلام شد 5 دراو در تاریخ‌های 5،6،7،11،12  جولای انجام شده که 2 دراو تاریخ‌های 7،12 جولای مختص افراد مسلط به زبان فرانسه ( French language proficiency) بوده که این امر نشان دهنده تمرکز شدید دولت کانادا برای برگزیدن افراد مسلط به زبان  فرانسه برای اعطای اقامت دائم کانادا است.

حداقل امتیاز این قرعه کشی در کانادا:

قبل از این تغییرات حداقل امتیاز برای انتخاب شدن در سیستم اکسپرس اینتری 486 بود اما در دو دراو آخر که  مختص فرانسه زبانان بود ما با کاهش امتیازقابل توجهی روبرو بودیم و امتیاز این یرنامه به 375 رسید و 3800 نفر از فرانسه زبانان برای دریافت اقامت دائم کانادا انتخاب شدند. امید است که روند کاهش امتیاز به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

اکسپرس اینتری کانادا تغییرات

تاثیر زبان فرانسه در آخرین دراو برگزار شده:

تا قبل از اعلام و اعمال تغییرات جدید زبان فرانسه به عنوان زبان دوم در سیستم اکسپرس انتری و برنامه های استانی در جهت افزایش امتیازات به متقاضیان مهاجرت به کانادا کمک می‌کرد. و افراد از آزمون‌های زبان فرانسه  جهت افزایش امتیاز و بالا بردن شانس خود برای انتخاب شدن استفاده می‌کردند. اخیرا به علت بی توجهی نسبت به جوامع فرانسوی زبان کانادا اداره مهاجرت تعابیری جهت افزایش جمعیت فرانسوی زبان خود اندیشیده است و با اعلام قوانین جدید سعی در اصلاح قوانین تبعیض آمیز علیه فرانسوی زبانان خود کرده است. و با برگزاری دراوهای منظم در این خصوص سبب کاهش قابل توجه در سیستم اکسپرس اینتری شده است.

راهنمای جامع اکسپرس انتری:

به طور کل سیستم اکسپرس اینتری یکی از برنامه‌های مهاجرتی این کشور برای گرفتن اقامت دائم کانادا است که  برنامه‌ای امتیازی شناخته می‌شود و متقاضیان مهاجرت به  کشور کانادا بر اساس فاکتورهایی مانند سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، و دانش زبان فرانسه وارد این برنامه رقابتی می‌شوند و هر دو هفته یک بار دولت کانادا برای واجدین  شرایط  با بالاترین امتیاز  دعوتنامه  صادر می‌کند که این امر قدمی بزرگ  برای دریافت شهروندی است.

پیش از اعلام این خبر زبان  فرانسه به عنوان زبان دوم  به متقاضیان این برنامه امتیاز می‌داد اما پس از این  تغییرات زبان  فرانسه  به عنوان  فاکتور امتیاز دهی اصلی محسوب می‌شود.

مهاجرت سریع به کانادا

کلاینت‌های موسسه راز و میزان موفقیت آن ها در اکسپرس انتری:

با توجه به سوابق درخشان هلدینگ مهاجرتی راز و داشتن کادر مجرب در خصوص آموزش زبان فرانسه با متدی کاملا جدید و سریع تعداد زیادی از کلاینت‌ها با داشتن مدارک زبان فرانسه با نمرات بالا متقاضی شرکت دربرنامه اکسپرس انتری ویژه فرانسه زبانان بودند که خوشبختانه 4 نفر از کلاینت‌ها در دراو 12 جولای موفق به دریافت دعوتنامه شده اند که این امر نشان دهنده حرفه‌ای بودن تیم مجرب اجرایی هلدینگ مهاجرتی راز در ثبت و مدیریت پرونده‌های مهاحرتی کانادا است.

خدمات هلدینگ راز برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری:

هلدینگ مهاجرتی راز با داشتن سابقه 12ساله در امر مهاجرت و داشتن مدرسین مجرب زبان فرانسه شما را یاری می‌کند تا سطح زبان  فرانسه خود را ارتقا دهید و بتوانید یکی از برنده‌های رقابت اکسپرس انتری باشید همچنین روش‌های بالا بردن امتیاز شما در این برنامه از تخصص‌های مشاورین و تیم اجرایی بسیار حرفه‌ای ما است.

با توجه به مطالب فوق می‌توان گفت با توجه به مدت طولانی که به جوامع فرانسوی زبان کانادا بی توجهی شده است انتظار می‌رود این برنامه موقتی که اداره مهاجرت کانادا در جهت رشد جمعیت فرانسوی زبان تعبیه کرده است ادامه دار باشد. پس اگر شما هم قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامت دائم کانادا را دریافت کنید با متخصصین و مشاورین مهاجرتی کانادا هلدینگ راز تماس بگیرید و آموزش زبان فرانسه را با ما شروع و در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسانید.

نمایی از شهر تورنتو کانادا

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

نتایج کامل آخرین دراو اکسپرس اینتری کانادا نتایج کامل آخرین دراو اکسپرس اینتری کانادا
میانگین امتیاز 5 /5 از 3 کاربر

نویسنده

تیم تحریریه raazgo

تیم تحریریه raazgo

سازمان مشاوره ای مهاجرتی راز با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در امور مهاجرت و با همکاری مجموعه‌ای از بهترین متخصصین مهاجرتی تشکیل شده است. این گروه با شبکه گسترده‌ای از مجموعه های مهاجرتی همکاری می‌کند و می‌تواند تمامی نیازهای شما را در زمینه مهاجرت برآورده کند. تمامی اعضای سازمان مهاجرتی راز اصول اخلاقی حرفه‌ای را با توجه به استانداردهای ‌این حرفه، به عنوان اصول اخلاقی خویش تلقی می‌کنند و رعایت آن را وظیفه همیشگی خود می‌دانند.

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان